Monday, March 23, 2009

Laman web TKO takut pada Munawir.

Hari ini Pak Munawir disekat lagi, setelah sekatan IP tidak berjaya. Bermacam-macam nama yang telah digunakan. Yang terakhir adalah Munawir-Cantik. Bukan akaun sahaja yang digantung, tetapi dengan komen-komen sekali mereka padam. Mereka gantung dan sekat semua akaun yang nampak macam Pak Munawir. Pakai NizarPermata pun kena gantung!!Begitulah phobianya mereka pada Munawir! Mereka hanya mahu Munawir mendendangkan lagu kesukaan mereka saja. Pada hal Laman web TKO penuh dengan pelbagai fitnah dan maki hamun terhadap pemimpin Negara dan juga Sultan kita.

Hari ini KDN mengambil langkah bijak mengantung Harakah dan Suara Keadilan. Sepatutnya digantung pada 16-September tahun lepas lagi. Segala berita mereka adalah palsu dan penuh dengan fitnah dan sumpah seranah. Adalah wajar kerajaan mengambil tindakan tegas juga pada Laman web TKO yang sudah saya pantau sejak sekian lama. Suatu lapuran lengkap berkenaan aktiviti TKO akan disediakan dan akan dibawa ke tengah!!

7 comments:

  1. orang macam ko memang patot kena band... bagi komen merapu.. ahli umno rasuah pon ko sokong....

    ReplyDelete
  2. TKO bukan takot kat ko,, tapi menyampah!! ko boleh bezakan tak antara penakot dan menyampah!!! bukan TKO jer menyampah kat ko,, aku pon menyampah juga.. kalau ko ade depan aku, aku ludah jer kat muka ko... weh munawir, baper alamat rumah ko?

    ReplyDelete
  3. Jangan biarkan perasaan "menyampah" menyelubungi diri anda. Bawa Bertenang. Senang-senang datanglah ke rumah saya. Rumah saya tidak jauh dari airport, kira-kira 3 batu dari airport. Kalau anda datang,saya akan suruh isteri saya sembelih ayam kasi awak makan. Atau dalan Bahasa Inggeris...easy-easy com to my house. My house not far from airport, arithmetic-arithmetic 3 stones from airport. If you com to my house, i will ask my wife to cut my cock give you eat!!

    ReplyDelete
  4. Agak-agak ayam sembelihan dia ni xleh makan coz disembelih tak ikut cara Islam tetapi ikut cara Ameno.Isteri dia tu entah betul entah tidak sah nikahnya..haha..kesian dak Benawir ni...Kesian bini dia dapat nafkah hidup rasuah Ameno yang diterima oleh suaminya..ishk2...

    ReplyDelete
  5. hmm.
    wat malu ja org johor ni.
    duk pontian ek?
    byk ttlan duri nenas kowt, i2 yg suke komen mrapu kat tko.
    hmm.
    piirraaahhh..

    ReplyDelete
  6. aku tanya alamat la bodoh.. bukan tanya kat daerah mane!! bebal tahap munawir tol...

    ReplyDelete